»Enačiti oglaševalske prihodke družbe, kjer sem direktor, niti lastnik ne, z mojimi zaslužki je povsem nesmiselno in bizarno.«
»Iz družbe Nova obzorja stranki SDS ni šel niti en evro.«
»V državi, kot je Slovenija, ki je znana po velikem številu nestrankarskih kandidatov in neodvisnih list, je to še posebej pomembno.«
»30.000 glasov za kampanjo, v katero je šlo 100.000 evrov, je poraz. /…/ Nima smisla tiščati glave v pesek, razlagati o 'stabilni podpori', pleteničiti o fantomskem taktičnem glasovanju in se tolažiti z odstotki. /…/ 3,3 evra na glas je z naskokom najdražji volilni izid.«
»Lahko pa podam svoje mnenje, da je ta zakon v določenih delih pomanjkljiv oz. nedorečen in zato dopušča različne razlage zakonskih določb, kar lahko pripelje tudi do zlorab.«
»Ob nič prihodkih zaradi odpovedi predstav je morala uprava družbe odločno reagirati, da bi zavarovala prihodnost podjetja.«
»Tekma ni končana, dokler ni končana.«
»Kjer koli so levičarji pri viru javnega denarja, množično financirajo tako imenovano moderno civilno družbo.«
»Pri tem bodo morali naročniki pridobiti soglasje vlade za izvedbo oglaševalskih kampanj, katerih vrednost presega 50.000 evrov.«
»To ni majhna stvar. Vaš glas se sliši tam, kjer je konkurenca ogromna. Veliko ljudi si bo kampanjo v Evropski parlament zapomnilo po tem, da je ponovno zmagal SDS, čeprav to ni novost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju